Emma svarar

Har fått lite kommentarer jag tänkte svara på :)
Hekan om Återförening!:
Hej. :)
Vad fin Kiss Me är, varför sålde du honom?
Hur kom det sig att du köpte Sten och vad har han gjort innan du fick honom.

Hej då...


Svar:
Hej Henkan!
Tack så hemskt mycket, varför jag sålde KissMe var att han var en liten d-ponny på 141cm i mankhöjd och var ej tävlingsbar. Han har lärt mig hur mycket som helst och är en superponny! Varför jag köpte STen är en rolig historia, jag kan säga att första gången jag red honom så tävlade jag honom! Haha! Han var underbar och fastnade hos mig, Sten har gått LA hoppning!
KissMe De Gennes
Elin om Äntligen hemma!:
Vad har hänt!?? :))


Svar:

Det får jag tyvärr itne säga ÄN! Håller på att snacka ihop mig med ett företag och som det låter nu är de bara positiva tankar! :)
Mimmi om Ett inlägg jag länge tänkt skriva!:
Gud vad roligt att det är bra :D Jag har nu bara hört bra om Idrottsgymnasiet och är faktiskt rätt säker på mitt val.

Gick in på hemsidan och tittade, och jag måste säga att stallet verkar ju hur bra som helst :D Ooo! Är nämligen i en övertalningsperiod om att köpa häst när jag börjar gymnasiet :) Men det är rätt dyrt på stall november va?


Svar:

Ja de är ett riktigt bra Gymnasium! Stall November är ett riktigt bra stall och det är bara trevligt folk som jag nu träffat. STallet är stort har fikarum, Tvättstuga, Torkrum, 2st Sadelkammare, omklädniongsrum och 2 extremt stora stalldelar. På Stall November kan du välja mellan 3 olika uppstallningar.
1. Kallhyra då fixar du allt själv och har 4-5 pass i månaden för ca ca1800:-. 2. Du mockar bara och har 2 pass i månaden ca2800:-. 3 Du åker bara dit för att rida din häst , alltså de mockar och fixar maten samt att du inte har några pass alla! 3800:-
Just nu har jag Sten helinackorderad pga min sjukdom, och de funkar superbra! :)
Sara- Hamreryttarna om Dagens aktivering - Sten!:
såg att du satt in en annons om att du ska låna ut han på foder :/


Svar:

Hej Sara!
Annonsen slängde jag in under den period då jag hade panik och inte visste vad jag skulle göra med honom nu när jab blivit sjuk. Fick upp till 12 svar på bara 2 dagar men tror att den är borttagen nu!

Kommentarer
Postat av: isa

Åh! Har ni hästarna på Runsten? Isf kankse ni vet vem Katinka är? Ett brunt d-ponny sto

2011-11-30 @ 09:04:27
URL: http://isabeellellinor.blogg.se/
Postat av: mikkis

Vad är det för sjukdom du fått :O

2011-12-01 @ 23:20:25
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0