Ett inlägg jag länge tänkt skriva!

Är om min skola samt lite om mitt stall, som båda är superbra! :)
Mimmi om Dagens aktivering - Sten!:
Hej! Visst går väl du på Stockholms idrottsgymnasium? Funderar på att börja där i höst nämligen :) kan du snälla (helt ärligt ;) säga vad du tycker om det :) generellt och om typ allt. 

En till fråga, vart har du sten nånstans? :) är det lätt att ta sig dit kommunalt? Har nämligen för mig att Carro nämnt att du bor i Älvsjö, och det gör jag också nämligen. :P du får gärna berätta lite om din stallplats också :) det behöver inte vara i ett inlägg, men jättesnällt om du kunde svara i en kommentar! :D
24 November, 17:0
Svar:

Hej Mimmi, valde att svara i ett inlägg då de är många som frågat hehe!
Ja du har alldeles rätt jag går just nu i 2:an på Stockholms Idrottsgymnasium där jag läser Samhällslinjen med inriktning Ekonomi. Och nu kommer ord som är helt ärliga, och inte alls sälj knep! Den skolan är en av de bästa jag gått på. Lärarna är jättetrevliga och bra att ha och göra med, Rektorn är en av de bästa. Skolan har trevliga lokaler och de är stört sköna människor. Min skolresa har ju varit riktigt jobbig.. Allt från distans plugg till nu när jag varit borta i 5-6 veckor. Men Lärarna har löst allt super bra! :) Så det är en skola jag kan rekommendera mer finns här!

Sen till mitt nuvarande stall! Jag flyttade som sagt Sten ifrån Ekerö i måndags till Hammersta, Stall November. Stall November ligger vid Hammersta Gård som är placerat vid gamla nynäsvägen mitt emellan haninge & nynäshamn! Stallet har ridhus, rundcorall & volt. Plus ett sprillans nytt stall med 30 boxar. Hemsida finns här , och karta här! Till stallet kommunalt tar ifrån Älvsjö Station 40 minuter. Pendel till Västehaninge och sedan buss till station Hammersta. Man ser stallet och hästarna från vägen, tar max 4 minuter att gå!

hoppas ganska många fick svar på det, och förstod hur jag menar!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gud vad roligt att det är bra :D Jag har nu bara hört bra om Idrottsgymnasiet och är faktiskt rätt säker på mitt val.



Gick in på hemsidan och tittade, och jag måste säga att stallet verkar ju hur bra som helst :D Ooo! Är nämligen i en övertalningsperiod om att köpa häst när jag börjar gymnasiet :) Men det är rätt dyrt på stall november va?

2011-11-25 @ 20:59:35
URL: http://skackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0