Dagens aktivering - Sten!

Idag kom Jag ut till stallet redan vid 12,45, fik skjuts med pappa vilket var superskönt.

Spolade av och rengjorde Stens ben, slängde sedan på träns och snodd på honom. Dax för en powerwalk! Något sten alltid har haft svårt för är ett bra tempo i skritt så idag tog vi en lång promenad i riktigt bra takt! Började med att ha snodden lite löst så han blev uppvärmd ordentligt spände sedan upp den lite då och då. Hittade en grym uppförsbacke som vi tog om 2 gånger!

Det var Stens aktivering, och fy satan vad svettig jag blev haha! Märks att man legat hemma ett tag.. /Emma

 

 


Kommentarer
Postat av: Lalla

Åh han är så himla sööt!

Och snygg i nya(?) tränset :DD

2011-11-23 @ 22:36:54
URL: http://randomryttare.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hej! Visst går väl du på Stockholms idrottsgymnasium? Funderar på att börja där i höst nämligen :) kan du snälla (helt ärligt ;) säga vad du tycker om det :) generellt och om typ allt.



En till fråga, vart har du sten nånstans? :) är det lätt att ta sig dit kommunalt? Har nämligen för mig att Carro nämnt att du bor i Älvsjö, och det gör jag också nämligen. :P du får gärna berätta lite om din stallplats också :) det behöver inte vara i ett inlägg, men jättesnällt om du kunde svara i en kommentar! :D

2011-11-24 @ 17:06:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara- Hamreryttarna

såg att du satt in en annons om att du ska låna ut han på foder :/

2011-11-24 @ 20:48:41
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0