Svar ang mig & Sten

felicia  (----------) om Tillbaks i stallet - Underbart!:
en sak jag undrar är varför du inte kunde träffa Sten varje dag förut, i det andra stallet du stod på? Även om man är "sjuk" kan man väl titta till sin ponny, bara hälsa på och se att han mår bra, visa att man bryr sig, eller?

23 November,
Svar:

Hej!
Den stora grejen med varför jag inte kunde träffa Sten innan var att eftersom jag är så pass att jag inte orkar så långt kommunalt gjorde det att jag alltså inte kunde ta mig ut till Stens förra stall! Då stod han ute på Ekerö , långt ut på Ekerö dit det tog  runt 1 timme och 45 minuter för mig att åka. Och att åka buss 3 timmar för att klappa på in ponny är ingen lek med tinnelbanor, fullproppade bussar och enormt med folk.

Självklart ville jag åka ut varje dag, men så fort jag försökt ta mig till bussen har jag mått uselt. Nu är allt mycket bättre och jag är till 80% klar i kropp & huvud! Hoppas svaret var tillfredställande.

Det var lite smått om den kommentaren, antog att den skulle komma upp hehe! Förressten måste vi tacka för alla fina andra kommentarer och frpgor som vi inte tar upp i inlägg i bloggen. De är guld värt, Tack! /Emma

Kommentarer
Postat av: Lalla

Hoppas ni trivs på nya stallet nu, ser jätte trevligt ut! :D



fast jag tycker det är tråkigt :( Det blir mycket svårare för mig att komma och fota, haha :((

2011-11-23 @ 22:38:55
URL: http://randomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0