Svar - Emmas frånvaro..

mikkis om Stens pass idag - SUPRISE!:
Emma hur kommer det sig tt du inte har ridit sen dess :O

02 December, 18:36
mikkis om Emma svarar:
Vad är det för sjukdom du fått :O
IP:
01 December, 23:2
¨
Svar:
Detta är två av alla kommentarer vi fått ang att jag skrev att de tvar första ridturen på 2 månader och lite om min sjukdom. Jag har legat hemma med körtelfeber vilket är en sjukdom som bryter ned kroppen. Första 3 veckorna kunde jag inte äta, droppade 5 kg. 2 veckor efter det vände allt och jag började må bättre men orken låg på noll. Nu 6 veckor efter det hela har jag börjat gå i skolan 2 dagar i veckan och är i stallet varje dag. Dock så longerar jag bara då jag egentligen inte ska rida ordenrligt eller utsätta kroppen aktivt på ett bra tag. Killme orkar inte. Tårarna börjar falla när jag pratar om det. 2 månader utan ridning, stackars lilla Stene. Men vi är på väg tillbaka, bättre än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du har ju haft medryttare och andra som ridit Sten undrer den här tiden! Eller hur? Tycker att du faktisk hittar på lite väl många osanningar i bloggen. Att Sten inte skulle blivit riden på två månade är bara en av många lögner!

2011-12-02 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0