Celica 28-29/12

Det var Kurs för Fredrik Böhling på St, Uringe Gård.
28/12
Celica var jättefin! Jag fick rida mkycket skolor, han tyckte att de hade blivit väldigt mycket bättre, nu är det bara jag som ska bli tuffare och våga säga till henne när hon inte lyssnar! :P Fick även göra lite galoppsamlingsövningar, där fick jag oxå jobba på att var tuff mot henne! :)
29/12
Även detta pass var Celica superfin! :D Fick börja med att rida skrittpiruetter, jag skulle jobba med att va lite mer bestämd (som alltid), men när jag verkligen bestämde mig för att de skulle bli prima och att säga till C när hon línte lyssnade osv så blev de riktigt bra! :D Sen jobbade vi mycket i galoppen! Tempoväxlingar!! Men stooora sådana! Fick göra mellangalopper som blev riktigt bra!! :D Men även där så var jag för snäll i början! :P  Gjorde även lite galoppslutor och enkla byten! Duktig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0