Celica 1/1-2012

woho! 1:a januari! :D
idag hoppade jag lite. Matilda var med på Guideon oxå, frsta gången hon satt på honom så det var lite interessant, men det gick bra för dem!
Celica var lugn som en filbunke och jag fick till och med smacka! Det är ovanligt!! :P Men det var kul o se att hon har lugnat ner sig och kan fokusera till 100% :) Det gick faktist jättebra idag! :D:D Trots att det var 10 pers på läktarn, en gång 12, så kunde jag fokusera ganska bra, jag hade säkert gjort alltihop 100gånger bättre om vi var ensamma, bara med föreldrarna men nu var det ett helt gäng som tydligen ville se när dressyrpollarna skulle hoppa! :P
Jag är jättenöjd med passet och när vi kom in i stallet var det till och med en mamma som sa att hon tyckte att Celica var jättefin även i hoppningen! =D
image description
gammal bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0