Titta Titta, Jag VANN!

OCH VINNAREN ÄR ..

Grattis Emma, du vann våran tävling om att berätta om sitt bästa hästminne!
Det du skrev .. åhh, det var så fint! Du träffade oss rakt i hjärtat! :D
Du vinner en gästbloggning här hos oss på Skäckarna! ;)
Så här skrev Emma:
Jag vill berätta om dagen då jag insåg att Sten var ponnyn som skulle bli min. Det var nämligen så att på tävlibgsbagen då vi skulle åka iväg med hela ligan (4 hästar) och tävla ponny allsvenskan så ade min egna ponnys vaccination gått ut. Paniken bröt ut och vi skulle bli en man kort i laget. Då fick jag ett val , att välja mellan 2 andra ponnysar på gården att tävla. Antingen en lite försiktigare d-ponny eller ponnyn Sten, den knäppa dumma tävlingapinnyn. Jag valde Sten och på framtidningen var allt katastrof, bocksprång på stillastående hopp till nästan en avsittning. Men när vi klev in på banan förändrades allt, jag kände hur all hans fokus hamnade på mig och jag hade nu en drömponny att styra runt banan. Första ritten, första tävlingen slutade med bäst resultat i laget 2 dubbelnollor. De var då jag kände att han var the one!



Här har vi Emma o hennes ponny Sten!
TACK Carro & Mimmi på skäckarna TILL HELA INLÄGGET HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0