Tisdag - 1a dagen i skolan på 5 veckor!

Hej allesammans, eller godmorgon!
Idag är jag superglad för att idag ska jag äntligen få gå till skolan och träffa alla kompisar igen. Ska dock inte gå på några lektioner då det knappt kommer finnas någonting jag förstår.. Jag ska iallafall dit vid 10-tiden för att snacka med lärarna och luncha med några kompisar. Efter det ska jag nog rulla ned mot stallet! Ni förstår inte hur skönt de känns att kunna säga det, Jag ska träffa min stjärna, min SuperSten igen. Min bara min!

Så ser min tisdag ut! Imorgon Onsdag ska jag vara hemma från skolan och åka med pappa på morgonen så släpper han mig i stallet. På Torsdag ska jag också vara hemma för att sedan mot eftermiddagen röra mig till stallet och sen vid 19 är det Hopp möte på Runsten! / Emma



Jag i mitt nya bruna hår, different is good right? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0