Svara på kommentar

Nu har vi ju fått in massor med kommentarer, vi kommer nog att sätta oss och kolla igenom allt och svara på era frågor här på bloggen, till dig som har en blogg; Vi kommenterar tillbaks svaret till dig på din blogg! :)

Jag fick en kommentar om att jag gärna fick skriva om Guideon, och det tänker jag göra! :)
Guideon, en valack född 1998 efter Guinness. Ägs av Niki Ekman
Guideon är en otoligt fjantig men väldigt mysig häst. Väldigt söt! Han är stor och ganska tungriden,  men blir väldigt lätt och fin när han jobbar helt rätt! :)
Jag har ridit honom i ca. 1månad nu, endast 1gång i veckan regelbundet, men ibland blir det ju självklart fler! :)
Vi har utvecklats Jätte mycket! Från att inte kunna få ner han ''på tygeln'' till att han jobbar helt rätt med bak och går i en korrekt form och  är lätt i handen är riktigt bra!

Guideon är VÄLDIGT speciell i ridningen! Han vill ha det på sitt sätt och man måste anpassa sig väldigt mycket! hehe en bestämd ''liten'' gubbe!
Niki som äger honom har haft han sen han var 2år, läänge! Hon kan honom utan och innan, jättehäftigt att se deras band till varran! :D


/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0