Sten 26/11

Hej och förlåt för dålig uppdatering under gårdagen, hade faktiskt fullt upp! :P

Men! Jag hade ju Herr Sten, jag longerade i ridhuset ca. 25min tror jag att det blev ;)

Först spolade vi av skitgrisens ben och hovar, sen fick han sig en ordentlig borstning! Haha han höll på med huvudet heeela tiden typ, kedjorna skallrade konstant! XP lilla Stenis! ;)

Ut i ridhuset där vi började longera, snäll som ett litet lamm var han! :) spände in han med gummisnodd och han jobbade på ganska bra! ;)

Tog in han igen och fixade i ordning honom lite snabbt då de andra pollarna hade fått mat och han var hungrig!

Sen bar det av mot min egna lilla Pärla! :)

Är nöjd med SuperStone! Var ju första gången jag hade hand om honom :)

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0