Resultat, Gyttorps Ridklubb 20/11

Hej!
Jag har tyvärr inte lyckats logga in på blogg.se's iphone app under dagen därav igen uppdatering:(

Men nu är jag hemma och tänkte berätta lite!

LA:4
galet pigg på både framridning och inne på banan! Ovanligt att hon är så pigg! Sprallade lite och blev lite mer uppåt än framåt tyvärr, men ändå lyckades vi rida ihop 63,76% vilket ledde till en 2:à placering! :)
1:à blev Liv Nyström på Vidarnas Sider, grattis!

LA:P1
jättefin i denna klass! Mjuk och rund, lite lugnare så bjudningen blev perfa!
Jag tycker nu i efterhand att domarn dömde mig lite låg men det är ju så det är ibland! Jag är väldigt nöjd över ritten! :D red ihop 63,16% och hamnade precis utanför placering! :)
Men på något sätt bryr jag mig inte, jag är så nöjd över hennes framsteg sen jag tävlade programmet sist så det spelar Ingen roll!

Jag tycker att det var ett jättebra avslut på säsongen och nu väntar en välförtjänt 1,5veckors vila för Sockans del! :D

•Filmen från LA:P1an kommer senare ikväll! :)•

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0