Någon jag inte skulle kunna klara mig utan..

Är min Pappa! Pappa är den som alltid ställer upp när det än gäller i hästväg ( och även annars! ). Utan honom skulle jag aldrig kommit så långt som jag är nu. På tävling är de alltid han som lugnet om jag brallar upp mig på framhoppningen eller fram ridningen. Det är han som kommer med peppande kommentarer som '' de där såg super ut'' eller rent av '' ha llite mera fart så ska du se att de blr bättre!''. Även fast Pappa kunde noll om hästar när vi började har han lärt sig så mycket, vilket är kul att se! Det är även han som ger mig tips ganska ofta på tävlingar. Han säger det han tycker att jag ska göra bättre, inte det som en ponnymorsa som kan allt skulle säga.

Det är även han som alltid kör mig & Sten överallt, kör mig till stallet, köper foder och kör till stallet, hittar stallplatser och gör allt som får mig att klara av att ha häst. Världens bästa Pappa! Har ni någon ni absolut inte klarar er av inom ridsporten? Om man bortser från hästen såklart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0