Morgondagens planer!

Imorgon kommer det inte komma så mycket bloggning från min del, Emma kör nog på i sitt vanliga tempo, eller? ;) Jag tänkte fota med iphonen och kanske OM jag hinner slänga ut något inlägg mitt på dan, men annars blir det nog ganska tomt på min front iaf. men senare på kvällen kommer det nog några! Såå niii fåår väääääntaa! ;))

Jag ska nämnligen fixa allt till Celica på morgonen och sen åka med Niki och Guideon på träning i Bro... 2timmars resväg dit! Men det ska bli jättekul! Hon ska träna för Siv, sen vet jag inte mer! XP :D
Guideon

Celica (En till av min favoritbilder)


/Frida

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Diggar sista bilden, as ball :D

2011-11-12 @ 12:03:52
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0