Läsarnas Favoritbilder!

Felicia & Pam ifrån Team NYRK
Varför är denna en favorit då? Känslan, absolut. Den här ponnyn älskar jag över allt annat, och för mig visar bilden det. Kärlek, sammanhållning och tillit. <3 Mimmi ifrån Horsepics
Jag har många favoritbilder och det här är en av dem. Bilden föreställer min ponny( som jag nyligen sålde) och är tagen efter en lyckad hopptävling. Vi hade släppt ut Dora i hagen när vi kom hem och jag och min kompis lekte lite med henne. Hon var väldigt lättlärd och lärde sig snabbt att flema för att få godis:) Vendela ifrån Team NYRK
Denna tycker jag extramycket om, fina lilla ponnyn! Louise ifrån Livet från en annan sida.
Anledningen till att detta är min favorit är för att detta var min och min bästa väns sista tävling tillsammans och vi dubbelnollade vår debut i L:B, så detta var vår bästa och sista tävling. Johanna ifrån Johanna Almquists.'
Här är min favoritbild på mig och världens finaste ponny ifrån sommarbetet i sommras. Rebecka ifrån DailyHorses.

Tack för era fina favoritbilder, alla utstrålar glädje, vilja och framförallt bandet mellan människa och häst. Fler kommer ikväll eller imorgon, och om ni inte skickat in så går det fortfarande att göra till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack snälla för att jag fick vara med på eran fina blogg :)

2011-11-12 @ 16:57:25
URL: http://livetfranenannansida.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för att min bild kom med, men det står fel i länken hihi! :)

Ska vara V - inte U :)<3

2011-11-12 @ 18:43:33
URL: http://jonnnissalmqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0