Jobbiga tider.

Hej allesammans.

Här kommer ett litet natt inlägg fyllt med vad som händer i mitt huvud och vissa tankar som kretsar runt mig just nu och som rör min så kallade framtid.

Som ni alla vet ligger jag hemma med Körtelfeber och detta är då 5te veckan jag är hemma från skolan. Och borta 5 veckor från årskurs 2 i gymnasiet kan ju bara resultera i en sak. Att jag kommer ligga efter som in i hel*ette. Om de är som jag tror kommer jag att ha missat 2st MaB prov, 2 om inte 3st NaB prov, 1 EngB prov på en bok vi läst, 2st Rättakunskap prov samt en del Svenska B uppgifter. Det är alltså en del och prestera under stress är inte min starka sida.

Jag kan även berätta att jag har lite planer samt även ett jobb på g och funderar där på att hoppa av gymnasiet, Ja ni läste rätt. Hoppa av gymnasiet , spendera slutet av 2011 med att jobba och ta hand om Sten. Början av 2012 ska jag då också jobba och tävla Sten för att sälja honom och ta mig an en storhäst. Den storhästen ska även med i min ansökan om att börja på Strömsholm och starta om helt på nytt.

Gud tänk så snabbt man kan ändra sig och tänk sp bra allt kan kännas. Men jag vet inte, vet inte alls. Nu har ni fått höra vad som kretsar i mitt huvud dag ut och dag in..De där med skolan är värst, att förstå hur mycket jag missat.. /Emma


Kommentarer
Postat av: carro

Men har inte du ett år kvar på Sten? :)

2011-11-16 @ 12:38:26
URL: http://skackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0