inför år 2012

Något jag ser så himla positivt framåt mot är år 2012, byta klubb, byta inställning,så ja ett år att se fram emot! Fast inte bara år 2012 utan också hela december månaden och min come back i ridningen. Det ska bli så extremt kul att få chansen att träna upp både mig och Sten till det optimala och verkligen kämpa. Kolla ut massor med bra bom-övningar för att träna på kordination, smidighet och viljan att förbättras. Ut i skogen och på åkrarna i vinter för att bygga styrka och uthålighet. Trimma dressyr i ridhuset men även ute på fria platser med störningsmoment runt omkring då vi får chansen att sätta diciplinen på plats och vägarna mellan hindren. Inom hoppningen har jag och pappa planerat en hel del massa roligheter, Ta hit privata egna tränare, åka iväg på träningsläger för den tränare jag känner bäst men framförallt utvecklas men fortfarande tycka att det är lika kul som alltid. Mysiga barbackaturer ut i skogen och klättring i backar för att bygga upp förtroendet men framförallt för att tänka på välmåendet.

Jag längtar SÅ mycket. Det här kommer bli som en nystart för oss. Det är nu när man inte har chansen att rida som man märker hur mycket man saknar det. Inte bara ridningen utan också att vara i stallet, känna gemenskapen och bara ha det underbart med de man älskar.

what doesn't kill you makes you stronger


Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. åh tack Emma va du e underbar <3

2011-11-06 @ 20:55:25
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0