Hoppning: Kavaj VS Tröja?

Jag har alltid tyckt och sagt att jag tycker att de är så mycket snyggare att tävla med t.ex kingsland eller Modern Horse tröja istället för kavaj , Men nu har folk fått mig på andra tankar! På ponny och iallafall mig på ponny kan jag bara tänka mig i tröja. Tävlade en gång i kavaj och visst var de väl helt ok bekvämt men jag kände mig riktigt uppklädd haha. Äger nu faktiskt en riktigt fin kavaj som jag ska börja ha nästa tävlings säsong!

Så vad tycker ni hoppryttare kavaj vs tröja?



Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul, det gör vi nog! =) Japp, om vi hittar biljetterna som tydligen är borttappade haha... Har vänt upp och ner på hela huset idag... Hoppas vi hittar dem!



Jaa, tack! =)

2011-11-19 @ 11:37:01
URL: http://fagelbroryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0