Hoppmöte för ÅRS

Den 24de November är de dags för mitt första besök på Årsta Runsten! De har nämligen då ett hoppmöte inför tävlingsplanerna -2012. Som jag insett nu så har jag jättemånga vänner som tävlar för Årsta Runsten, vilket gör detta ännu roligare! Tänkte bara berätta hur bra det är med en klubb med en ordentlig hemsida, superskönt verkligen. Den hittar ni till vänster i vår meny, klicka på loggan så länkas ni.

Hoppmöte
(2011-10-18 17:05)

Inbjudan till möte om hoppningen i Årsta-Runsten.

Torsdag 24:e november kl. 19 på Runsten.


Alla som planerar att tävla hoppning för klubben under 2012 bör delta på detta möte.

På agendan:

- Allsvenskan 2012 + lagledare
Vilka är intresserade av att rida i lag, samt förslag på lagledare.

- Tävlingar 2012
Presentation av vår preliminära tävlingstermin.

- Funktionärer
Hur fördelar vi arbetet under nästa år för att hålla genomgående hög kvalité på tävlingarna?

- Kickoff?
Förslag att ordna någon form av kickoff i början av nästa år.

- Övriga aktiviteter
Vad vill vi göra under nästa år, förutom tävlingarna?


Vi bjuder på fika, varmt välkomna!
Kommentarer (0) | Skrivet av Fredrik Starck i Information
Dela den här nyheten: 

 

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag ska dit jag med :)

2011-11-07 @ 21:14:59
URL: http://karlstromwahlander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0