Guideon 29/11

Idag var det lektion för A-K på guideon, Niki sa att jag skulle rida han på kandar och det gjorde jag :)

Han var riktigt duktig! Pigg och framme för skänkeln, vi fick göra mycket roliga övningar som innefattade skänkelvikningar och slutor, först långa sträckor och  sedan korta sträckor, han blev riktigt lydig och lätt för skänkeln och vikten.

Vi fick mycket beröm och hjälp av A-K och hon sa att jag red honom väldigt bra, jag skulle jobba på att få honom lite rundare i formen och få honom ännu lättare för mina vikt och skänkelhjälper! :)


Jag är väldigt nöjd med honom idag! :D



Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att det går bra med honom!

2011-11-30 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0