Guideon 28/11

Igår bloggade ju jag ingenting som ni märkte, vi fick ta bort min lilla katt Morris. Det var mycket sorgligt men det var det bästa för honom!  ♥

Men jag hade ju lilla Giddisen, vi red dressyr och det gick faktiskt jättebra!

Jag hittade hans lilla knep kändes det som, han mjuknade väldigt fort och var riktigt lösgjord!
Mycket böjda spår, ta igenom böjningen och få honom lätt för hjälperna! Vi lyckades faktiskt göra 10m volter i både trav och galopp! :D
Red oxå delar ur LA:1an och han skötte sig väldigt bra! Riktigt fina skänkelvikningar! :)

Jag har han hela 5dar denna vecka! Måndag, tisdag, fredag, lördag, söndag- Täääävling!! :D



/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0