Guideon 19/11

Idag red jag dressyr, det gick väl... sisådär... har gått sämre och har gått bättre! 

Skrittade fram och sen jobbade jag honom i den låga formen, skritt, trav och galopp, han vaar stark som en björn och drog med mig... 

Jobbigast var nog galopen, han bara drog iväg och lyssnade inte på mig. jag tog tag i han och tryckte till med sporren långt fram så han böjde sig runt skänkeln och fokuserade. då blev det bättre...

tillslut så släppte han nogorlunda och jag kunde jobba honom som jag ville. ;)

Red lite skänkelviknningar, gjorde mkt övergånmgar och halter, han blev ganska fin tillslut! :)

travade av och skrittade av honom. :)
image description

/Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0