God morgon, typ..

 

Hej!
Ja morgon och morgon.. Äh jag vaknade nu så det är morgon för mig :P
Är hemma från skolan idag, sjuuuk :( har massor med prov och inlämningar så det är inte de bästa dagarna direkt... :/ Men jag får ju tid att plugga hemma, om jag orkar ;) en bra sak är ju att jag kan uppdatera er ganska mycket också! Så det är till er fördel att jag är hemma och är sjuk, till en viss del :P
I alla fall så har jag Celica idag så klart, plus att jag ska till Fredrika Bremer på öppet hus, måste, det är ända chansen.. :P
Gårdagens ridpass gick bra på båda! Giddis skötte sig ovanligt bra!! :D det var jättekul! Det kommer 2 inlägg som det brukar lite senare idag! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0