Frida tycker och tänker!

Hej!
Jättekul med all feedback från er! uppskattas jättemycket och gör så vii blir ännu mer motiverade! :D
Nu till Saken! 

En sak som jag kan reta upp mig riktigt ordentligt på är konstigt nog Små rosetter! Det stör mig! haha helt galet igentligen, men håll med! Det är väl roligare att få en Stor, fin, tjock, med låånga band?

Jag kommer iaf ihåg tävlingsplatsen som ett roligare ställe och vill hällre åka tillbaks dit om jag vet att det är fina rosetter och bra hederspriser!

Sen är det ju självklart att jag och Lilla C inte blir placerade varje start!! Men när man blir placerad så vill man verkligen känna sig bland de bästa! Och får man då en liten skit rosett för max 7-8kr i tillverkning så blir det inte lika roligt... haha!

Alltså, missuppfatta mig inte nu med att jag bara bryr mig om hur rosetten ser ut och att allt annat inte spelar ngn roll, för så är det verkligen inte!    Men det är ROLIGARE med stora fina rosetter! En placering är alltid lika kul att få! Även om jag och Celica har 57 placeringar tillsammans så är alla lika roliga och har ett roligt minne, en historia bakom sig! :D Ett bevis på att det man har kämpat med länge har gett resultat! Speciellt om procenten är riktigt bra oxå! Då är det ännu roligare!

MEN det kan ju inte alltid gå bra! Ibland är man på topp, och ibland är man i botten... Det är en del av tävlandet helt enkelt! :)

hahah slutsats:
Stora rosetter är roligare att få, men betyder precis lika mkt som en liten tråkig rosett! :)

denna eller denna!

bildeer från google!

Kram/Frida



Kommentarer
Postat av: Malin

Fin fin blogg ;)

2011-11-07 @ 19:47:52
URL: http://malinottenback.blogg.se/
Postat av: ylva

haha jag blir glad bara jag får en rosett, det händer inte så ofta ;)

2011-11-07 @ 22:03:54
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0