Exit

 

Hej! :)
Nu sitter jag i en av exits otrolight sköna soffor och typ halvsover och lyssnar spotify! :D vår So lärare är sjuk så vi ska tydligen titta på en film från 12.05 till 15.00..... Vi kan väl lika gärna få gå hem!? Aja!

Idag brukar ju Celica få vila, men Josefin Rudolfsson ska rida! Hon hjälper mig med skolorna och rider igenom henne rent allmänt ca 1gång i veckan ;)

Guideon ska jag oxå rida idag, men jag tror att han får ta det lite lugnt.
jag behöver ju sova så länge som möjligt till imorn då det är TwiDay!!! :D:D

Bion börjar 15:30 och Breaking dawn part 1 börjar vid midnatt! :D så det blir att sova i 3timmar max! Sen ska man upp till skolan på Onsdag igen! :s men det är värt det!!! :D
Så imorn får Celica vila istället ;)
Ses ikväll!! :)
Pic. Från fan eventet i oktober, Rob, Ashley och intervjuaren! :D
/Frida

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0