Era favorit-hopp bilder!

Här kommer ett urval av de bilder vi fått in, tack för alla bilder! :)
Hemma på gården där min ponny står när vi hade Pay&Jump. Hoppade min första ''riktiga'' 1.10bana utan träning. Gick helt otroligt bra och dagen efter debuterade vi LA (1.10) med 4 fel. Helt otroligt! / Lina
Min absoluta favorit bild på en av våra sista tävlingar tillsammans. Allt är bara bra med den.
Minnen som finns kvar. / Agnes
En hoppbild på mig & Amigo :) / Josäfin
Det var väldigt svårt att välja.. haha men en av mina favorit hopp bilder är den här. För det var första gången jag red(och hoppade såklart) i halsring. Och han skötte sig super och var allmänt underbar, var så stolt över ponnyplutten / Lalla
Min fina bonsa! / Tilda
Favoriten då vi hoppade 1.20 (MsvA) / Mimmi

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fast på just den bilden är det 1,20 ;)

2011-11-26 @ 18:30:45
URL: http://horsepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0