Dags att sova?!

haha ja, eller? För min del är det verkligen dags att sova!!
Ska med Matilda Bäckström och Tipi på tävling imorn, de ska till Södertörn RC en LC och LB, hoppning :) 
Jag vet inte riktigt när vi skulle åka, men jag uppdaterar er under dagen om allt! :)

Inlägget om dagens ridpass är på G!
Celica vilar imorgon och jag rider Giddis. Allt ska packas och fixas oxå! :) 

Tänkte filma på söndag och lägga ut här! Låter det bra? Ni får kommentera om ni tycker att det är en intressant idé och om jag ska göra det, annars struntar jag i det! :P
image description
gillar denna bild starkt! :)

/Frida

Kommentarer
Postat av: becca

det låter jättebra!!! :D

2011-11-19 @ 09:14:24
Postat av: Julia

Tack!

Jätte fin blogg du me!! :)

2011-11-19 @ 10:03:19
URL: http://jlandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

FILMA FILMA :D :D

2011-11-19 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0