Dagens planering

Hej allihop!

Idag har Sockan sin vilodag, men jag rider på "lilla" Guideon idag. Sen ska jag hem och plugga!....


FAKTARUTA
Guideon är en Storhäst, ganska hög. Han har gått Msv med sin ägare men nu så har jag fått äran att rida honom. Han är väääldigt svårriden men jag börjar komma på honom nu.
Jag har startat en start redan på han, det var en klubb LB:1 och jag hade bara ridit han 5gånger då, han var jättefin! Domarn tyckte väl inte riktigt samma sak,jag red på 59% men jag var riktigt riktigt nöjd! :D
Han är en mysig men ganska så feg häst! :P

BILD KOMMER SNARAST!

Kram/ Frida


Kommentarer
Postat av: Cornelia

tack frida :D

2011-11-07 @ 12:30:45
URL: http://corneliathornvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0