Celica 6/11

Hej! 
Usch va hemskt med Hickstead! Vi fick en kommentar om att hela ridsporten är i chock, och det kan jag bara hålla med om! Verkligen! 

Men nu till lite roligare grejor! 

Ridpasset idag blev en 55minuter lång uteritt i mörkret! Bara att sätta på sig pannlampa och massor med reflexer! :P 
Men jag var iaf inte ensam! Med mig hade jag min enda ponnydressyrryttar stallkompis och hennes lilla C-ponni! Lovisa och Compis! Vi red i sommarhagen, värmde upp lite smått,skritt, trav och galopp i en låg form, Sockan kändes fin, men lite försiktig, inte så konstigt när vi var ute i mörkret.. Men hon skötte sig väldigt bra endå! Sen red vi vidare tillbaks till stallet, sen till vansta by, red lite där, mest galopp, sen tränade vi travlängningar i ''hästbacken'' som den kallas, en brant uppförs backe, eller nerförsbacke.. det beror vart man står i förosig... hah.. aja, Celica gjorde en jättefin, takt fast och fin i formen! :D Sen red vi ner för backen som leder till hästbacken.... hahah ni förstår nog... vi vände iaf där och skrittade hem igen. ;)

sommar, sommar, sommar! Kom tillbaks!
/Frida

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefin blogg ni har :D

2011-11-06 @ 20:42:45
URL: http://namnetduminns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0