Celica 28/11

Idag fick min galna ponny ridas ut!
galen är bara det minsta man kan säga... Red på grusvägen till ösmo, där vände jag och red fram och tillbaks på den, först skrittade jag från stallet, sen travade jag mot stallet, sen travade jag från stallet och sen travade jag  mot stallet igen, sen galopperade jag från stallet, och galopperade mot stallet, sen galopperade jag från stallet och sen 2-3 vändor till, as tråkigt att läsa, men hon var riktigt pigg och galen! Sista vändan blev hon en fullfjädrad hopponny!! hahaha tur att jag hade lite kontroll iaf!
Jag var tvungen att låta henne få springa av sig lite på utebanan oxå! Så vi rejsade runt lite där! :P Jobbade henne lite oxå, lösgörande på böjda spår, fin! :))



veckan då vi hade köpt henne... läääänge sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0