Celica 23/11

Hej!

Vilovecka dag 3

Idag tog vi en sväng i ridhuset. grimma o grimskaft samt innetäcke;)

Vi började med att spola av damens ben och hovar, geggris! Sen borstade jag och tillsist blev det dags för dagens motionspass! Cirka 15-20min promenad sitter aldrig fel.. Eller?!

Samtidigt som jag gick med Cezzipopp så hjälpte jag Sara med Compis, han såg fin ut och hennes sits är myyycket bättre nu än förut! Haha jag har verkligen hårdtränat hennes sits i snart ett år! Meen det lönar sig ju! ;) ett av mina motton:
Om du själv inte kan inverka rätt kan du inte be hästen att göra rätt.

Mockade och fixade maten tillna oxå! :)
Jag tog faktiskt kort i stallet, men jag måste klippa ihop och fixa lite först innan ni får se! ;))

Pic. Jag saknar sommaren!!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0