Celica 17/11

Idag red jag dressyr! Celica gick bra! sämre än igår men ändå väldigt fin! :D

Man känner att hon verkligen börjar ''sätta'' sig på bakdelen nu! ;) Det är jättekul! :D
Jag travade fram, mkt övergångar, halter. Jag böjde igenom henne ibland, det behövs! Böjda spår, lite skänkelvikningar, bogen in, lösgörande. 
I galoppen jobbaade vi övergångar och framåt! Det gick bra, hon var finig! 

Tog upp henne i formen och red igenom programdelar ur LA:P1an och LA:4 som är programen på söndag, hon gjorde det jättebra! :) 

Jag var nöjd så jag travade av och skrittade av henne, totlat blev det ca. 50min med fram, avskrittning ;)





/Frida

Kommentarer
Postat av: ebba

fina bilder!!

2011-11-18 @ 00:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0