Celica 16/11

Idag red jag dressyr i tältet, det gick otroligt bra!!! Det var längesen hon gick så bra!! :D

Travade fram lång och låg, försökte få över henne på vänster tygeln, samma sak i galoppen.
Tog sedan upp henne i formen,
Jag red mkt skolor, de va jättefina till vänster, till höger var de oxå fina, men inte lika fina som till vänster ;) hon var stadig och fin, stoora steg!

Jag gjorde galopp övergångar, mkt sådana! Hon gjorde dem superbra oxå! :D stoora steg här med. :) några enkla byten och lite förvänd. Finfin! :)

Jag va så nöjd över henne idag så jag avslutade då ;) när jag travade av henne så snubblade hon till och tappade balansen och gick ner på knäna.. Jätteläskigt! Som tur va så tog hon sig upp lätt och fort! ;)

Red bara i 35min :)

Hr försökt att ladda upp inlägget sen 11,30.... Blogg.se i iphonen suger...

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0