Celica 13/11

Idag blev det ju ett dressyrpass med Celica, det hick näst intill jättebra! :)

Hon var pigg och framme för skänkeln, jag testade övningar från hippson. den "fatta fattningen" var jättebra till vänster sidan, hon va jättefin där! :D
I höger sidan gick det inte riktigt lika bra, hon har ju alltid haft svårt att ta stöd i vänstertygeln, det är det vi jobbar mest på just nu! ;) och i denna övning är det jätte viktigt att de tar stöd på yttertygeln... Så det blev ju lite krångligt!

Men vi gjorde mkt rörelser från P1an, det gick bra! :) även lite grejor från A4an som oxå blev bra! :)

Så jag är som sagt nöjd!

Pic. Från Katrineholms ryttarförening:)

/Frida

 


Kommentarer
Postat av: amanda

Hej Frida! Tack snälla för din kommentar! Justdetja, det är ju du som har fina Celica! :D Vi ses typ på varje tävling här i stockholmsområdet känns det som, ni är superfina tillsammans. :)Din ponny har så satans fint steg!



Har ni kvalat nationell än eller har jag bara för mig att ni var på g med det? Tack detsamma, vi lär ju ses en massa nästa tävlingssäsong också hoppas jag om ni inte är uppklassade än. ;) Ha det så bra å klappa din fina ponny från mig!

2011-11-14 @ 11:20:36
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0