Bett

En stor fråga som ofta dyker upp är bettfrågan!!

Till Celica har jag ett tredelat med fasta ringar, hon får små nyp av lösa ringar och sen är det snyggare med fasta! :)
Det bettet använder jag till alltid på henne! Jag har dock ett ponnykandar men det använder jag typ aldrig!

Till Guideon har jag ett tredelat med lösa ringar, han tycker inte om fasta ringar utan gillar de lösa bättre! På det bettet rider vi ut, dressyrar och hoppar, han har också ett kandar som vi använder nån gång ibland vid hårdare dressyrträning!

Varken Celica eller Gidde går att rida på pessoa, och jag är imot det bettet då jag tycker att det bla. ger dubbla budskap...

Vad har ni för bett på era hästar?

/Frida




Kommentarer
Postat av: Irma - topponys.blogg.se

SV; tack så jättemycket! Blir så glad!! :)



/Irma - topponys.blogg.se

2011-11-14 @ 13:50:55
URL: http://topponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0