Återigen en vecka hemma..

Hej allesammans!

Just nu sitte rjag på min 5te vecka hemma från både skolan och stallet. Jag mår mycket bättre i både huvud och hals men just nu känns det som om jag är en bit ifrån att vara frisk. Så fort jag ansträger mig det minsta dör kroppen och febern kommer tillbaka sedan somnar jag och kan sova hur länge som helst. Äta går inte heller så bra just nu, så fort jag får i mig någon näring blir jag illamående och vill bara sova. Skolan får jag hoppas jag kan gå till nästa vecka men ridningen..

Jag får börja rida igen 1 månade efter att jag är ''friskförklarad''.. Röknade med allra senast 10 december men det är ju bara att drömma om.. Vill ha tillbaka mitt liv, vill rida min älskade ponny och framförallt gå till skolan. / Emma


Nicki Minaj Super Bass - Refrängen är 2 die for
JessieJ Domino - Bäst just nu i alla lägen
Kelly Clarkson What doesnt kill you - budskapet med låten är ju så bra!
3 klockrena låtar att ha med i hästvideos men även de jag lyssnar på mest just nu!

Kommentarer
Postat av: elina

heheh ja de klart :D

2011-11-14 @ 20:06:22
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: amanda fröberg - topponys.blogg.se

Sv: Tack :)

2011-11-14 @ 21:21:16
URL: http://topponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0