Äntligen klart!

Nu är jag och Sten äntligen klara med vårat lilla projekt och då tänkte jag berätta exakt vad som pågått under dessa dagar.


Idag har vi kört ned Sten till stall Hammarsta som från och med idag kommer bli vårat nya hem! Hammarsta ligger ca 20 minuter från Västerhaninge och är då på helt rätt sida om stan för oss. Jag kan nu ta mig ut dit på ca 40 minuter vilket betyder att jag varje dag kan åka och hälsa på honom.

Han kommer även att stå nu de förta månaderna hel inackorderad så att jag endast behöver tänka på att jobba honom ordentligt från marken tills jag blir frisk och får börja rida igen. Allt känns oerhört bra! Så nu är praktiskt sätt jag och Frida stall-grannar, haha super kul :D ! /Emma

 

Självklart skulle han inviga hagen och göra det han är bäst på. Lerinpackning. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0