Alla snackar om Globen..

Men för mig blir de inga shower, ingen shopping utan bara massa annat som är ÄNNU roligare. Jobba med de sköna gägnet på Sjöhagen Wear och träffa massa kompisar samt massa bloggläsare. Lite synd att man missar den årliga shoppingen men just nu är det ändå inget jag behöver haha! Igår jobbade jag , idag var jag hemma sen imorgon VILL jag jobba. Får se vad mamma o pappa säger om foten.. Jag har sån otur just nu haha!

Kan berätta att Linn & Ingrid från DM handlade hos mig på sjöhagen igår med haha! /Emma

Kommentarer
Postat av: Hanna Ploog

dina föräldrar måste låta dig jobba imorgon, jag och alice vill träffa dig!

2011-11-26 @ 23:27:13
URL: http://hannahploog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0