Åh, Globen!

Längtar så efter morgon dagen. Då och hela helgen framåt kommer ni hitta mig i Sjöhagen Montern i annexet. Ska bli så sjukt kul att jobba som säljare för de märket jag verkligen gillar! Kommer bli underbart. Men nu måste jag sova, hinner tyvärr inte lägga in några tidsinställda men bloggar via telefonen under morgondagen. Lycka! /Emma


Soft med 25 minuter till globen. ohohohohlooooo!

Reseförslag Fredag 25 november

  1. buss 165
    ca 07:18 - 07:24 buss 165 från Helgestavägen mot Högdalen. Kliv av vid Högdalen.
  2. tunnelbanans gröna linje 19
    07:36 - 07:44 tunnelbanans gröna linje 19 från Högdalen mot Vällingby. Kliv av vid Globen.


Kommentarer
Postat av: Mirah

Det kommer passa dig jättebra Emma. Du kan nog sälja vad som helst till vem som helst :) Kommer förbi och säger hej på Söndag, lycka till fram tills dess :)

2011-11-25 @ 13:15:09
URL: http://mochu.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: Åh vad glad jag blir :')

Du vet att du kan få en egen video av mig på dej och din häst om du bara länkar dina klipp i inlägget som står länkat högst upp i min meny? (:

2011-11-25 @ 16:39:47
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0