1o december, ett datum att vänta på!

"there is suffering in life, and there are defeats. No one can avoid them. But it’s better to lose some of the battles in the struggles for your dreams than to be defeated without ever knowing what you’re fighting for"

Nu är det så att jag legat hemma i körtelfeber i 4 vekor och ska vara hemma hela vecka som kommer med. Jag har alltså inte ridit min lille ponny på ca 4 veckor och från att jag är frisk är det 1 månads vila tills jag får börja rida igen. Har räknat att dagen jag ska sitta på min stjärna igen är den 10 december, en evighet.. Dagen jag fick beskedet från sjukhuset grät jag, för då visste jag att de skulle ta ett bra tag innan jag skulle få rida min pärla igen. Så just nu rids han av 2 väldigt goda vänner av mig och allt går bra. Lite lugnare än vanligt men kärlek får han. Allt händer för ett skäl. Detta hände säkert för att kroppen vill att jag ska ta det lugnt. Sten behöver en vilo månad där han får gå lite lugnare och en paus från tävlingarna. När vi väl kämpat oss igenom detta, DÅ kommer vi att vara starkare än någonsin.

We will be back, stronger than ever before. ♥





Kommentarer
Postat av: sara malou hallström.

Grymt fin häst!<3

2011-11-06 @ 23:32:00
URL: http://dinsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0