Vänner

Alla behöver vänner, även om man intalar sig själv att man klarar sig utan, att man fixar livet utan, att man bara vill vara själv (vilket man behöver ibland, men inte heela tiden) och att ingen ska tänka på en. Så har vi nog alla känt någon gång, det har jag iaf.

Men man behöver sina vänner mer än man tror, just nu till exempel, jag sitter och pratar med en av mina kompisar, annars skulle jag nog ha otroligt tråkigt nu, känna mig ensam och bortglömd!.. Jag vet hur det känns.

Sen har man sina "eldsjälar" som finns i vått och torrt, som alltid lyssnar och tröstar, ger komplimanger och verkligen finns där, ALLTID! jag har 2stycken sånna, ni vet vilka ni är.. ;D ❤ ❤

Det finns alltid någon som vill vara ens vän, man är aldrig heeeelt ensam! Prata med den i bänken bredvid, ge en komplimang till någon som gör nått bra, hälsa, ett litet leende kan tom göra dagen mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0