Träning för DIG !

Gud vad jag saknar att träna min egen kropp! Nu på senaste tiden (Innan jag blev sjuk) så har jag knappt haft någon tid över alls för att träna. Innan gymnasiet var de träningsaktiviteter för mig minst 5 dagar i veckan. Spelade handboll, Gymmade och hade självklart hästen. Nu har de bara blivit hästen..Jag är helt enkelt för lat för att stressa mig till gymmet.. Vilket det ska bli ändring på!

För en frisk och sund ryttare ger en frisk och sund häst! En ryttare med bra uthålighet, Ork och kondition orkar oftast lite mer och kan även prestera lite mera. Plus att det alltid är skönt att hålla sig i form och känna sig sådär extra smal & snygg! En träningsblogg som jag verkligen vill hylla kan ni hitta - här! Bloggen har allt, bra övningar, motivation, kostråd samt den där lilla gnistan med ironi som behövs för att få de sista små skratten. Grym!

Så 2012 ska bli ett sunt och skönt år för mig. Jag ska äta rätt. Träna rätt. Vilket gör att jag kommer att kunna Rida rätt och Tävla rätt!



då jag tränade riktigt mycket och mådde så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0