Torsdag!

Hej allesammans!
Imorse hade jag ställt klockan på 07,30, trevlig start på Jul-lovet! Men TYVÄRR så somnade jag nog om, eller bestämde mig förr att skita i det för vakna gjorde jag inte. Planen var att dra till stallet för att sedan åka in och handla de sista sakerna inför julen i stan vid 12. Så Sten får alltså en hel vilo dag idag, igår busade vi som tusan och jobbade lite tillits övningar.

Dagen annars har spenderats för mig inne i stan med Ems och Carl! Kollade i massor mer affärer och har hållt hus ända från drottninggatan till kungsan området. Det vill säga hela drottninggatan, Åhlens city, NK, Gallerian osv! Kom hem vid 18 tiden och har nu bakat en American Cookie Tårta som står i ugnen. Mums Mums. Om en stund kommer Johan hit så ska vi softa hela kvällen! Hästfri dag!
Hoppas ni har haft en bra #1 lov-dag!


Caféet var fullt så vi fick plats ute på en bänk framför fontänen. Men vi satt så pass länge att hela tändes, vilket var mysigt att se! Idag hade jag på mig Hunters, kjol, Hollister-linne & Zara-Jacka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0