Tävlingsförberedelser till Guideon

Det blev inte så mycket till förberedelser då tävlingen är på klubben och jag startar inte förrens typ 12- 12.30 så jag har ju lång tid på mig! :)
Men jag började, genomförde och avslutade det stora projektet att borsta igeom Guideons svans!!! Jag förstår många av er inte riktigt förstår. men jag kan bara säga att hans svans är otroligt tjock, jätte tovig, helt nerbajsad, spälpar nästan i marken och full med spån... Så det tog ett tag, men med en lång schamponering och maaaassor med pälsglans samt en riktigt bra man/svans borste så gick det tillslut! Men när man säger att man ska göra det till en kompis i stallet får man alltid ett: lycka till, det lär ta ett tag! eller: ojj! det hade jag aldrig gjort! (liknande) Så det är en stor uppgift!
Menn jag lyckades med det och sen så flätade jag den hårt och vek upp den så att han såg ut som en ardenner eller en fyrspanns häst osv. så nu måste den vara fin till imorn! :P
Niki hade pustat sadel och träns så det ''slapp'' jag göra. ;)
Så nu får vi bara hoppas på att han är så fin som bara möjligt imorgon!! :D
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0