SuperSten & SuperEmma är på väg tillbaka

Hallå där alla bloggläsare!

Måste börja med att säga att jag fick ett underbart sms idag av en riktigt bra vän. I smset stod det att jag som person aldrig kommer kunna misslyckas och eftersom jag ägern den underbara ponnyn Super Sten kan inte jag själv vara mindre än en Super Emma. Lite intern i det hela men det gjorde mig förbaskat glad. Longeringen med Sten gick bra igår ( Fredag ) , trots stormen! Lekte lite smått i ridhuset och jobbade mest med att han skulle lyssna. I början var han tokig och allmänt ''stenig'', det vill säga hoppade runt och slog med framtassarna ( vet självklart att det heter hovar men det låter lite mysigare. ) , gjorde några små bocksprång och till och med något somliknande en caprioll! haha! Min SuperSten är tillbaka.

Och snart så är jag det! Ska eventuellt till läkaren nästa vecka för att ta prover och få reda på lite smått vi fortfarande undrar över. Till exempel, När jag får börja anstränga mig mer,När jag slutar vara så slut i knoppen, När jag kan börja rida igen, Hur mycket jag får göra, Men framförallt om jag är kapabel att orka med något av detta. Ska bli riktigt skönt att få det sagt. Är jag inte frisk än - får vi lösa Sten på något sätt & Är jag frisk - får jag sakta men säkert ta mig tillbaka till formen jag en gång var i.

Ha en go lördag alla mysisar, Det ska jag ha! :)


What goes down must come up!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0