Sten Sten Sten Super Sten

Nu ahr jag tyvärr kommit in i en liten '' Jag orkar inte anstränga mig'' - period. Ni vet när man varit med kompisar på dagen och när eftermiddagen börjar komma inte riktigt känner det där suget att åka till stallet. Dessutom har vi inom familjen kommit överens om att jag endast får rida 1 gång i veckan. De andra ska jag promenera / longera eller ja göra något annat. Men bättre blir det nog! :)
Idag var Emsi med i stallet. Vi myste lite extra med Sten och tog sedan en 25 minuters promenad. Fina stjärnan.
hunters, Mountain Horse, Adidas, Sjöhagen, Horze!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hallå hallå :) Har en fråga till ang. stall November som jag frågade om förut! Är det lätt att ta sig dit kommunalt? :D

2011-12-27 @ 17:24:41
URL: http://skackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0