Sten idag - Onsdag!

Idag blev det ett longerpass som börjades samt avslutades med avskrittning på grusväg. Han var riktigt underbar idag, Exakt som Sten ska vara! Lyssnade pkå alla mina hjälper, men efter några språng i galoppen exploderade han totalt. Det är så underbart att se när de händer, all hans glädje bara for ut i luften! MEN vet ni vad? När jag sedan bad han sakta av ifrån siit ''glädjeutbrott'' lyssnade han direkt. Det var det mäktigaste jag varit med om på länge. Vi stod i säkert 30 sekunder och bara stirrade på varann.
Vi har kommit så otroligt långt nu och jag känner att tilliten kommer mer och mer för varje dag som går. Åh allt är bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0