Stallkläder!

Så här såg jag ut imorse då jag var i stallet, och brukar oftast se liknande ut! Saknade dock mitt underbara pannband som jag lämnade kvar där. Älskar att ha Jeans i stallet, knäppt jag vet! Men jeans är min favorit sort av byxor och nu när jag inte rider så känns det onödigt att gå runt i ridbyxor!

Kommer lite mysbilder på mig och valpisen med som mamma tog samtidigt som jag ville få till en ''outfit'' bild som visar kläderna bra. Lilla myse valpen! :D

Hunter stövlar -   ( gummistövlar är SUVERÄNT nu när leran slagit till! )
Jeans Vero Moda -     Mina favorit jeans, så underbart mjuka och sköna!
Fleecetröja Sjöhagen- Likaså underbart att ha i stallet, går upp i halsen!
Dunväst Sjöhagen- Så man slipper en stor dunjacka men håller värmen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Emma, vad gör de geggiga stövlarna i köket?? hi hi.

Supersöt valp, samt snygga och bekväma stallkläder :)

2011-12-11 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0