Hästarna 19/12

Var som sagt med Emma till Stenen idag. Emma fick en liten miniträning och sen fick jag sitta upp. Han var fin, lite stark i högersidan, men när han släppte så var det frid och fröjd! :) Trots allt första gången jag satt på honom så jag är väldigt nöjd! :)
Sen åkte vi vidrare till mina pollar. Celica skulle bara promeneras då hovis skulle komma senare. Hon haltade inget alls, utan var riktigt pigg ochh glad! Jag red Guideon samtidigt som Emma ledde C, han var väl helt okej.. Har gått 1000 gånger bättre men även 1000 gånger sämre ;)
Vi fixade allting och sen körde Emmas pappa hem mig på vägen hem.
Hovis kom senare på kvällen och satte på broddar och snösulor, så nu är hon redo för snöstormarna!

image description



Kommentarer
Postat av: Elin

Duktig du är Frida!! Inte många som rider så bra som du! :D

2011-12-21 @ 17:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0