Otursdag..

hmmm.... Otursdag så det skriker om det!!!

Först försov jag mig till morgonfodringen.. sen gick jag i världens största vattenpöl med dåliga skor. Sen var jag nära på att ramla med cykeln på väg hem. Sen var jag hos farmor och farfar, vilket var kul, allt gick bra! Sen är jag lite sen till stallet och hinner inte fixa något innan jag ska rida. Jag håller på att ramla av när vi markarbetade för att Celica typ hade damp ibland... Sen sitter jag av, kollar hennes ben och hovar för jag tyckte att hon skrittade lite knasigt. när jag skrittade av. Då hade båda broddarna i höger fram försvunnit(!!), hon är lite varm och ömmar om man trycker vid skon som sitter lite löst.. Inte nog med det så haltar hon ganska mycket och vi får inte tag på vår hovslagare då hon är väääldigt lång i fötterna. Sen när jag är hemma ska jag äta en pizza, tror ni inte att jag tappar den på golvet?!?! Jo såklart!! :@ :(
Berättar mer om Celica imorn.. Bloppisen är nästan klar och vissa grejor kommer att läggas ut på Tradera oxå! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååå sånna där dagar orkar man ju bara inte med, haha! <3

2011-12-19 @ 23:21:40
URL: http://julialindqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0